We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren en ons verkeer te analyseren. Privacybeleid Cookiebeleid

AUDI TT Coupé 40 TFSI S tronic


45.500 € delen
Bouwjaar  1/2023 Jaar, Coupe 1 Vorige Eigenaars
Kilometerstand  7.853 km, Tweedehands Benzine
Vermogen  145 kw / 197 pk Automatisch

ABS Airco Airco automatisch Airbagbestuurder Airbag-passagier Alarmsysteem Bluetooth CD-speler
Audi Zentrum Bologna logo

Audi Zentrum Bologna

Handelaar, alle auto's
Via dell'Industria 36, Bologna IT

Algemeen Algemeen


MerkAUDI
ModelTT
CategorieTweedehands
Bouwjaar1.2023
Kilometerstand7,853
Vorige Eigenaars1
Btw Aftrekbaar
Herkomst

Carrosserie Carrosserie


CarrosserieCoupe
AandrijvingVoor
CarrosseriekleurAndere
Metallic
Interieur
BekledingStof
Zetels
Deuren

Motor & Versnellingsbak Motor & Versnellingsbak


BrandstofBenzine
Vermogen145kw / 197pk
Motorinhoud
EmissieEuro 6
VersnellingsbakAutomatisch
Versnellingen
Onderhoudshistorie
Garantie

Opties Opties


ABSABS
AircoAirco
Airco automatischAirco automatisch
AirbagbestuurderAirbagbestuurder
Airbag-passagierAirbag-passagier
AlarmsysteemAlarmsysteem
BluetoothBluetooth
CD-spelerCD-speler
Centrale vergrendelingCentrale vergrendeling
Cruise controlCruise control
Digital cockpitDigital cockpit
El. zijspiegelsEl. zijspiegels
Elektrische ramenElektrische ramen
ESPESP
StartonderbrekerStartonderbreker
BoordcomputerBoordcomputer

Beschrijving Beschrijving


Audi phone box Audi smartphone interface Bracciolo centrale anteriore comfort Cerchi Audi Sport, design a 5 razze "Blade", Nero, torniti lucidi, 9,0J x 19, Climatizzazione comfort Combinazione Alcantara/pelle Guscio dello specchietto esterno Nero Impianto di regolazione della velocità Pacchetto esterni S line Paraurti S line Scritta S line, esterno Listelli sottoporta con inserti in alluminio e scritta S Pacchetto estetico Nero Pacchetto Luci Regolazione automatica degli abbaglianti Riscaldamento dei sedili anteriori Sacca portasci e portasnowboard Sistema audio Audi Sistema di controllo per il parcheggio zona posteriore Sistema di fissaggio ISOFIX per i seggiolini dei bambini per il sedile del Sistema di navigazione MMI® plus Sistema di navigazione MMI plus Sistema di navigazione MMI plus con MMI touch MMI touch Specchietti esterni regolabili, riscaldabili e ripiegabili elettricamente Specchietto interno schermabile automaticamente, senza cornice Specchietto interno con funzione automatica antiabbagliamento, senza cornice Supporto LTE per Audi phone box Vetro parasole oscurato
Audi Zentrum Bologna
Via dell'Industria 36
40138 Bologna IT
Telefoon: +39 051 506 8811
www.audi.audizentrum-bologna.it
Contact verkoper Contact verkoper

AUDI TT - Recensies

Recensies
- 5 / 1 Recensies
Recensie toevoegen
- Beoordeel - 0

Ik koos voor een Duitse sportwagen tussen de BMW 2 -serie en de Audi TT. Mercedes-Benz CLK hield niet rekening met, omdat het lang niet is bijgewerkt. BMW 2 -serie leek me te eenvoudig in termen van ontwerp. Nu hebben alle BMW zo'n verrassend ontwerp en dit model in de standaardvorm is heel eenvoudig. Ik vond de Audi meer leuk. Allereerst vanwege ontwerp. Dit familiesilhouet maakt de Audi TT een herkenbaar voertuig. De auto heeft een goede aerodynamica van de carrosserie, laag zwaartepunt. De laatste update dateert uit drie jaar geleden. Hij veranderde ook de motoren. Nu is zijn volume slechts 2 liter. Maar de kracht kan 180 paarden of 310 zijn. Ik besloot, als je het meer neemt. De dynamiek van een dergelijke auto is indrukwekkend. Versnelling is hier niet de snelste, maar de hantering staat bovenaan. Je kunt op de baan rijden en veel plezier hebben. In de cabine is alles eenvoudig. De afwerkingsmaterialen worden gecombineerd, maar alles wordt gedaan met donkere kleuren. Ja, praktisch, maar in het donker kunt u op de verkeerde knop drukken. De stoelen zijn ook erg laag. De landing is ook respectievelijk laag. Kijk in de stream naar alle andere weggebruikers van onderaf. Nu voor bruikbaarheid. Dit is een sportieve auto, dus de kofferbak hier is erg klein. Slechts 305 liter. Dit volume is alleen genoeg om de tassen daar te plaatsen nadat ze naar winkelen zijn gegaan. En om op de baan te reizen, kunt u daar alleen een helm plaatsen. Het heeft ook een zeer lage grondhoogte. Alle stoepranden moeten worden omzeild. Het is ook ongemakkelijk in de winter, vooral bij het rijden op de binnenplaats. Al met al is de Audi TT RS een premium Duitse sportwagen die leuk is om te rijden, maar geen bruikbaarheid mist.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.