Ik kocht een Renault -trefic in een lange basis, 1.6 biturbo, 145 pk. De versnellingsdynamiek overtrof al mijn verwachtingen, gezien de behoorlijke massa van de auto en de motorcapaciteit van slechts 1,6, dan is dit slechts super versnelling! Op de snelweg met een snelheid van 100 km / u is het brandstofverbruik slechts 5 liter. In de cabine is natuurlijk alles zeer goedkoop gemaakt, de kwaliteit van het plastic is slecht.
De voorwielophanging is niet erg goed, alles is prima in compressie, maar je komt in een klein gat en de schokdemperopeningsstiker wordt geactiveerd, het breekt vaak in kleine gaten. Voordelen: Zeer frisse en betrouwbare motor, lage prijs van de auto, ruime vrachtcompartiment, laag brandstofverbruik, hoge grondvrijheid. Ik raad deze auto aan voor degenen die niet om fouten geven in de kwaliteit van interieuronderdelen, maar belangrijker is betrouwbaarheid, lage onderhoudskosten en de lage prijs van de auto. Over het algemeen heb ik geen spijt van wat ik heb gekocht.
---
I bought a Renault Trafic in a long base, 1.6 biturbo, 145 hp. The acceleration dynamics exceeded all my expectations, given the decent mass of the car and the engine capacity of only 1.6, then this is just super acceleration! On the highway at a speed of 100 km / h, fuel consumption is only 5 liters. In the cabin, of course, everything is very cheaply made, the quality of the plastic is poor.
The front suspension is not very good, everything is fine in compression, but you get into a small hole and the shock absorber opening striker is triggered, it often breaks in small holes. Pros: very frisky and reliable engine, low price of the car, roomy cargo compartment, low fuel consumption, high ground clearance. I recommend this car for those who do not care about flaws in the quality of interior parts, but more important is reliability, low maintenance costs and the low price of the car. In general, I do not regret what I bought.