Een auto gekocht van 1 eigenaar die een auto in PL heeft gekocht. Kilometerstand bij het kopen van 118k km, momenteel 150 km. In deze motorversie raad ik niet aan. Ik begon de heuvel op A4 achter Krakow richting Katowice net achter de doelpunten van 137 km/u en eindigde op 137 ondanks het gaspedaal dat op weerstand werd gedrukt. Gelukkig werd de auto onmiddellijk gekocht met de bedoeling van aanpassing, de 2.0 TDI -motorversie de goedkoopste en veel eenvoudig en goedkoop aan te passen met een goedkope seriële turbine uit de 177 pk -versie en chip (helaas komt de modificatie naar de koppeling versterkt of versterkt of versterkt of Sachs -prestaties omdat de seriële glijbanen na de procedure). De rest met de onderstaande motor. Nul falen. Over het algemeen beveel ik de S4 B8 (3.0 TFSI rechte en goedkoop aangepast op 440-460 pk :) Ongelooflijk gewijzigbare auto. U kunt alles toevoegen, van elektronica tot Quattro tegen prijzen die veel lager zijn dan bijvoorbeeld BMW. Ondanks de aanzienlijke upgrade van macht, geen problemen.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.